FL Studio

آموزش اف ال استودیو,فیلم های آموزشی اف ال,دانلود مجموعه آموزش آهنگسازی با FL Studio,سورس اف ال استودیو,گالری عکس,دانلود آهنگ جدید,دانلود رایگان نرم افزار,

قطعأ شما نیز گاهی خیلی دوست داشته اید که برای مدتی در دسترس نباشید و فردی با شما تماس نگیرد یا پیامی دریافت نکنید. راه هایی نیز برای اینکار وجود دارد. میتوانید گوشی خود را خیلی راحت خاموش کنید ، شاید این کار ساده ترین راه باشد اما بهترین راه نیست ، چرا که با اینکار دیگر به امکانات جانبی گوشی دسترسی نخواهید داشت و شاید نوعی بی احترامی به دوستانتان تلقی شود. یا میتوانید با استفاده از ترفندی که قبلأ در ترفندستان مطرح شده و با بهره گیری از قابلیت دایورت گوشی خود را از دسترس خارج کنید که این راه نیز باعث میشود که همه متوجه شوند که خودتان باعث عدم دریافت تماس ها شده اید. و راه های دیگری نظیر استفاده از نرم افزارهای جانبی که دردسرهای خود را دارد. اما اکنون شما میتوانید با استفاده از این ترفند و تنها با تغییر یک تنظیم در گوشی خود کاملأ از شبکه تلفن همراه خارج شوید به طوریکه هر فردی با شما تماس گیرد با پیغام "در حال حاضر تماس با مشترک مورد نظر مقدور نمی باشد" روبرو گردد و علاوه بر آن هیچ پیامی برای شما ارسال نشود. این روش بر روی کلیه خطوط تلفن همراه کشور امکان پذیر است و این بار شما بر خلاف شعار همراه اول ، تنها هستید!

www.fl.loxblog.com
ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:,

] [ 7:32 ] [ yashar ]

[ ]

در عوالم موبایل بازهای حرفه ای ، دو اصطلاح "تک زدن" و "تک گرفتن" وجود دارد. تک زدن رونق زیادی دارد اما تک گرفتن یک هنر هست که هر کسی از داشتن آن عاجز است! به زبان ساده تر ، شما نیز احتمالأ تاکنون با مزاحم هایی برخورد داشته اید که گاه و بی گاه با زدن تک زنگ آسایش را از شما سلب میکنند. یا شاید دوست داشته باشید هنگامی که شخصی با شما تماس میگیرد ، زودتر از آنکه گوشی شما زنگ بخورد و شماره فرد روی گوشی تان ظاهر شود ، به تماس وی پی ببرید. با ترفندی ساده میتوانید 1 الی 2 ثانیه قبل از زنگ خوردن گوشی تان متوجه شوید که هم اکنون گوشی تان زنگ میخورد و یا SMS دریافت خواهید کرد!

www.fl.loxblog.com
ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:,

] [ 7:30 ] [ yashar ]

[ ]

شما با این ترفند به هر کسی که تماس بگیرید رایگان حساب می شود . شاید فکر کنید که این ترفند فقط یه حقه  باشد ولی باور کنید که هیچ حقه و کلکی در کار نیست و 100% این ترفند کار می کند و شاید فکر کنید که نرم افزاری در کار باشد ، گفتم که این فقط یک نوع ترفند می باشد که از این طریق مکالمه های شما رو رایگان می کند .

www.fl.loxblog.com
ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:,

] [ 6:44 ] [ yashar ]

[ ]

 


 

                                             

 

همان طور که می دانید روش های نامتعارف و غیر قانونی برای رایگان کردن هزینه های موبایل در اینترنت تعریف شده که یا سریعا از کار می افتند و یا بعد از چند وقت توسط اپراتور مربوطه شناسایی می شود، که ما هم از گفتن این روش ها معذوریم!

 

 

 

www.fl.loxblog.com
ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:,

] [ 6:39 ] [ yashar ]

[ ]

از جمله استفاده های اولیه گوشی همراه ارسال پیامک  به دیگران است. اما این جمله، با گذشت سال ها، می تواند به این صورت هم تغییر کند که: از جمله استفاده های اینترنت، ارسال پیامک رایگان به دیگران است! چند وقتی می شود که با آمدن سرویس های جدید و اضافه شدن آن ها به خدمات تحت وب، امکانات تلفنی فراوانی در اختیار کاربران اینترنت قرار داده شده است که یکی از آن ها،پیامکهایی است که قابلیت ارسال از طریق وب را دارند. سرویس های زیادی هم به همین دلیل ایجاد شدند که خدمات مختلفی را به کاربرانشان ارائه می دهند و بعضی از آن ها نیز به صورت پراکنده در وب معرفی شده اند .بقیه در ادامه مطلب:
به ادامه مطلب بروید

 

 

www.fl.loxblog.com
ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 دی 1392برچسب:,

] [ 6:24 ] [ yashar ]

[ ]

برای پیدا کردن موقعیت مکانی موبایل دوستان اینجا کلیک کنید

www.fl.loxblog.com

[ یک شنبه 15 دی 1392برچسب:,

] [ 23:31 ] [ yashar ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه